Fajne opisy na instagrama – pomysły

Opisy na instagrama – czyli bardzo rozległy temat. Jak dobierać fajne opisy, żeby ludzie byli zaangażowani w post? W końcu zaangażowanie to coś, na czym użytkowikom instagrama zależy najbardziej. Sklep Fejmowo przychodzi dziś do Was z odświeżonymi propozycjami na fajne opisy do zdjęć na insta 🙂

opisy na instagrama

Opisy na instagrama – z czym to się je?

Zaangażowanie to wszystko w marketingu na Instagramie. Po prostu podstawa i najbardziej pożądany współczynnik. Jeśli chodzi o przyciąganie obserwujących na Instagramie, angażowanie ludzi w Twoją markę i jej misję oraz prezentowanie ludzkiej strony Twojej firmy lub marki osobistej, jakość Twoich zdjęć będzie miała znaczenie.

Nawet po zrobieniu i bezbłędnej edycji wspaniałego zdjęcia praca nie jest skończona. Możesz udzielić głosu temu materiałowi w opisie swojego zdjęcia. Serio! 😉 Sami zadajcie sobie pytanie: lepsze są zdjęcia bez opisów, czy z opisami? A no właśnie.

fajne opisy na instagrama

Dobry opis pod zdjęciem wyjaśnia temat posta, zachęca obserwatorów do działania lub żartobliwie dostarcza angażującą treść, aby Twój post był jeszcze bardziej zabawny i można go było udostępniać.

Tracisz okazję do interakcji i przyjemności ze swoimi obserwatorami w sposób, który nie jest możliwy z samym zdjęciem, jeśli potraktujesz opisy na insta na jako błahostkę. Przedstawiamy zatem kilka wskazówek, które pomogą Ci w tworzeniu mocniejszych opisów na Instagrama.

Zadawaj pytania

Zachęć czytelników do dzielenia się osobistymi historiami w komentarzach. Możesz wykorzystać te spostrzeżenia do opracowania przyszłej strategii contentowej na IG lub wygenerowania świeżych koncepcji na następne treści na Twój profil. Spraw, by wyglądało to bardziej na dyskusję, odpowiadając na odpowiedzi użytkowników, aby zwiększyć zaangażowanie i jeszcze bardziej zachwycić followersów.

Zaproś do oznaczania znajomych

Ta strategia jest raczej dla firm i dużych marek osobistych. Małe profile, mikroinfluencerzy, i tak dalej raczej nie skorzystają. Chociaż… kto wie? 😉

Poproś odbiorców o tagowanie swoich znajomych, możesz zachęcić swoich obserwatorów do udostępnienia Twojej wiadomości w swoich sieciach społecznościowych, na fanpage’ach, i innych socialach.

Ogranicz używanie hashtagi do niezbędnego minimum

Hashtag działa podobnie na Instagramie, jak na Twitterze i Facebooku, łącząc dyskusje kilku osób w jeden strumień (czy też kategorię). Każdy, kto szuka tego hashtagu i ma Twoje konto jako publiczne – czyli jeśli masz profil publiczny lub prywatny a ta osoba Cię obserwuje – może natknąć się na Twój post na Instagramie. Więcej informacji na temat działania hasztagów na Instagramie znajdziesz tutaj.

Hashtagi doskonale nadają się do łączenia osób, które nie są jeszcze powiązane, ale które interesują się tymi samymi tematami, okazjami, firmami itp. To także świetny sposób na urozmaicenie swoich artykułów odrobiną żartobliwego i sarkastycznego humoru. Ale jest jedna podstawowa zasada – nie przesadzaj z ilością 🙂

Używaj emoji

Emotikony, tak zwane emoji, które są dostępne dla większości użytkowników smartfonów, mogą nadać podpisowi na Instagramie trochę osobowości. Z tego powodu wiele marek – nawet tych bardziej „poważnych” – używa ich w swoich opisach na insta.

pomysly na opisy na ig

Emotikony mogą być używane w Twoich postach na różne sposoby. Bądźcie kreatywni! 🙂

Do emoji’s spróbuj też delikatnie podkoloryzować Twój opis do zdjęcia, zmieniając czcionkę na taką, która jest przyjemna dla oka i zwraca uwagę odbiorcy.

Jak pisać fajne opisy na instagrama

Jak zatem pisać dobre, śmieszne i angażujące opisy na insta? Podsumujmy:

Zaczynaj pozytywnie
Wezwanie do działania
Odpowiednia ilość hashtagów – bez przesady z ilością
Wesoły wydźwięk
Emoji – bez przesady z ilością
Zwięzłość

Ważne jest również oczywiście, kiedy wrzucasz zdjęcie na instagrama z odpowiednim opisem. Opis pasujący do klimatu zdjęcia i pory wrzucenia go na instagram robi świetną robotę.

Przyjrzyjmy się jeszcze kilku opisom na Instagramie, które podkreślają te istotne cechy i które możesz wykorzystać w strategii Instagrama dla swojej firm lub profilu prywatnego.

Opisy do zdjęć – ciekawe pomysły

Rozpocznijmy więc to, czego zapewne szukacie. Przyjrzyjcie się naszym pomysłom na fajne opisy. Może wybierzecie coś dla siebie 🙂

Krótkie opisy na instagrama

  • But first, coffee
  • Days like these
  • W takie dni śnij na jawie
  • Good vibes only
  • Hooorraayyy!
  • This is the #NewLook
  • Why not?
  • weekend vibes
  • Work hard play hard
  • Like A #Boss
jak pisac opisy do zdjec

Śmieszne opisy

  • Chociaż może się wydawać, że niewiele robię, w rzeczywistości dużo się dzieje. Nie pytajcie, bo mi się nie chce odpowiadać.
  • Od tygodnia jestem na diecie, ale straciłam tylko 14 dni.
  • Powinniśmy o tym taco! (tutaj uwaga, chodzi o jedzenie :))

Opisy na lato

  • summer vibes
  • summer lovin’
  • This is the live
  • Hello Sunshine
  • Here comes to sun!

Opisy zimowe

  • let it snow
  • Keep calm
  • Brrr, winter is coming!
  • Za zimno. Czy ktoś jest chętny na wypad na Bali? Teraz, w trybie now.

Opisy urodzinowe

  • happy bday 2 me!
  • Potrzebuje tylko tortu.
  • One year wiser 🙂

Opisy do selfie

  • Życie jest za krótkie, żeby być nudnym.
  • but first, let me take a selfie
  • Worth it
  • Imma show you, how cute I am
  • Me, myself and I, bye

Opisy do zdjęć dla par

  • Couple #goals
  • P.S. Kocham Cię
  • You’re my soulmate
  • Po prostu My
  • Wszystko co robie, robię dla Ciebie
opisy do zdjec

Jak tagować opisy na insta?

Cóż, sprawa jest na tyle rozległa, że zrobiliśmy o tym osobny artykuł.

Zasada jest prosta – nie przesadzaj, nie rób masówki, tylko taguj z głową, tak, żeby post, a raczej jego treść, miała sens. Przy okazji zachęcamy do sprawdzenia, jakie są najpopularniejsze hasztagi na instagramie 🙂

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że wyczerpująco rozpisaliśmy temat tworzenia fajnych opisów do zdjęć na insta. Pamiętajcie, że dla naszych Klientów oferujemy kompleksową pomoc z tworzeniem i dobieraniem opisów do zdjęć, prowadzeniem i promowaniem profilu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.